Klantenservice

Betalen

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee dit is bij ons niet mogelijk.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Wij storten uw geld binnen enkele dagen terug.
Dit wordt teruggestort naar hetgeen waarmee u betaald heeft zoals: paypal, creditcard of bankrekening.


Let op:
Wanneer wij terugstorten naar uw creditcard ziet u dit niet direct terug op uw bankrekening omdat de creditcard maatschappij 1x per maand dit verwerkt voor u.

Ik heb mijn geld nog niet terug gekregen, hoe kan dit?

Waarschijnlijk heeft u betaald via creditcard. Wij storten het geld terug naar u creditcard. Dit vind u terug op het maandelijkse overzicht van uw creditcard maatschappij / bank.

Kan ik ook in termijnen betalen?

Nee, dat is bij ons niet mogelijk.

Op welke manieren kan ik betalen?

Afhankelijk van het land waar u woont kunt u betalen via iDeal, Paypal, Creditcard, Giropay, Bankoverboeking, Sofortbanking en MisterCash/Bankontact.


U kunt bij ons niet achteraf betalen en ook niet in termijnen.

Kan ik ook met bankoverboeking betalen?

Ja, neem aub contact met ons op via het contactformulier. Hou er wel rekening mee dat deze vorm van betalen uw levering behoorlijk vertraagd.

Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?

Plaats aub de bestelling nogmaals, wij annuleren de eerste mislukte bestelling.

Verzenden

Moet ik verzendkosten betalen?

Ja, voor een thuislevering betaald u € 4,95, levering naar een DPD parcelshop is gratis.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja u ontvangt een DPD track & trace code per email.
U kunt u bestelling volgen met deze code op www.dpd.nl

Welk bedrijf verzorgt de verzending?

Onze laarzen worden geleverd met DPD.

Kunnen de artikelen ook op mijn werk geleverd worden?

Ja u kunt een apart aflever adres invullen.

Kunnen de artikelen ook bij een afleverpunt geleverd worden?

Ja u kunt tijdens het afrekenen kiezen voor levering aan een DPD parcelshop.

Hoe lang duurt de levering?

Wij versturen maandag t/m vrijdag om 14.00.


Uw levering duurt:

- Naar Nederland en België 1 werkdag

- Naar Duitsland & Denemarken 2 werkdagen

- Naar Frankrijk en Engeland 3 werkdagen

- Naar Polen, Finland & Zweden 4 werkdagen

Worden mijn artikelen vandaag nog verstuurd?

Wanneer u uw bestelling tijdens werkdagen voor 14.00 heeft besteld wel.

Leveren jullie ook op zaterdag?

Nee alleen maandag t/m vrijdag.

Leveren jullie ook aan Zwitserland, Australie, Amerika, Etc ?

Nee, wanneer u land niet bij de mogelijkheden staat versturen wij daar niet naar.

Hoe weet ik welke kuitmaat ik nodig heb?

Gebruik daarvoor onze kuitmaat calculator.

Vallen jullie laarzen groot of klein?

Onze laarzen vallen goed op maat.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze opnieuw binnen?

Nee helaas niet. Wij laten de modellen een keer per seizoen maken. Op is op. Wellicht is er een ander model nog wel in uw maat?

Wanneer worden mijn laarzen bezorgd?

In de verzendbevestiging staat een link om uw bestelling mee te volgen.

Aan welke landen leveren jullie?

Momenteel leveren wij aan Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Groot-Britannie, Denemarken, Duitsland & Oostenrijk.

Terugsturen & omruilen

Kan ik de artikelen terugsturen wanneer ze niet passen / niet bevallen?

Ja u kunt altijd de artikelen (binnen 14 dagen na ontvangst) naar ons terugsturen. Jilsen Kadijk 9 NL-8531 XH Lemmer

Hoe kan ik iets terugsturen / retourneren?

Retourprocedure 

U kunt binnen 14 dagen na ontvangt de laarzen op eigen kosten retour sturen naar:
Jilsen
Kadijk 9
NL-8531 XH Lemmer

U ontvangt een email van ons wanneer wij uw laarzen hebben ontvangen.

Wij storten binnen enkele dagen uw geld terug.


Omruiling

U krijg van ons een gratis retourlabel wanneer u kiest voor een omruiling.

1. Log in op de website.

2. Ga in uw account naar "mijn retouren"

3. Klik op de zwarte knop "nieuwe retour aanmelden"

4. Vul in het extra veld in voor welke laars u wilt ruilen, controleer aub wel onze voorraad.

5. Wij reserveren direct dit paar voor u.

6. Wanneer de retour akkoord is ontvangt u een retourlabel en een retour pakbon. Deze moet u zelf printen. 

7. Doe de retour pakbon in de doos, plak de doos dicht en plak de DPD retour sticker over de huidige sticker heen. 

8. Breng de doos naar een DPD pickup point. Deze vindt u op www.dpd.nl

9. Het pickup point scant de doos en geeft u een bevestiging met daarop een track en trace nummer.

10. Volg via www.dpd.nl het pakket terug naar ons.

Kan ik ook terugsturen via Postnl?

Ja dit kan maar op uw eigen kosten / risico naar Ron Henze Mode, Kadijk 9, 8531 XH Lemmer, Nederland.

Kan ik mijn retour volgen?

Ja u ontvangt van de DPD Parcelshop een code waarmee u via www.dpd.nl uw retour kunt volgen.

Ik wil mijn artikelen omruilen, hoe doe ik dat?

Omruilen


1. Controleer via onze site of uw artikelen nog op voorraad zijn


2. Stuur de artikelen terug naar ons (zie Retour sturen).


3. U ontvangt een email van ons wanneer de artikelen bij ons binnen zijn en u ontvangt een nieuwe track & trace code voor uw nieuwe artikelen.


Let op:
Hebben wij nog maar 1 paar van uw artikelen stuur ons dan een email zodat wij dit paar voor u reserveren.

Hebben jullie mijn retour al ontvangen?

U kunt zelf zien of uw retour al bij ons is.

 

Via www.dpd.nl kunt u de code invoeren die u bij de DPD Parcelshop heeft ontvangen om uw retour te volgen.

 

Wij verwerken uw retour in 1-2 werkdagen.
U ontvangt van ons een email over de voortgang.

Fout / beschadigd geleverd

Ik heb andere artikelen ontvangen dan ik besteld heb, wat moet ik doen?

Wilt u contact met ons opnemen via het contactformulier?
Dan lossen wij dit per direct op.

De artikelen die ik ontvangen heb zijn beschadigd, wat moet ik doen?

Wilt u contact met ons opnemen via het contactformulier?
Dan lossen wij dit per direct op.

Vragen over onze laarzen

Ik draag steunzolen, kan het voetbed uit de artikelen?

Nee maar er zit een plakzool in welke verwijderd kan worden. Daarnaast bevelen wij aan een schoenmaat groter te kopen dan past dit vaak prima.

Kunnen de laarzen makkelijk vermaakt worden?

Ja, bij een goede schoenmaker.

Ik heb kuitmaat 54cm of groter, passen jullie laarzen mij?

Nee wij hebben helaas geen laarzen voor u.

Ik heb dikke enkels / dikke voeten, passen jullie laarzen mij?

Sommige modellen: Anna & Amber

Hoe weet ik welke kuitmaat ik nodig heb?

Gebruik daarvoor onze kuitmaat calculator.

Vallen jullie laarzen groot of klein?

Onze laarzen vallen goed op maat.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze opnieuw binnen?

Nee helaas niet. Wij laten de modellen een keer per seizoen maken. Op is op. Wellicht is er een ander model nog wel in uw maat?

Hoe blijven mijn laarzen mooi?

Om zo lang mogelijk plezier te hebben van uw laarzen hebben wij enkele onderhoudstips voor u.

  • - Behandel uw laarzen voor het eerste gebruik met beschermingsspray voor leer, nubuck en herhaal dit regelmatig.
  • - Als u uw laarzen wilt poetsen gebruik dan bij voorkeur een blanke schoenpoets. Een gekleurde poets wordt pas geadviseerd bij lichte beschadigingen.
  • - Leer is een natuurlijk product en heeft tijd nodig om te ademen. Wij adviseren om regelmatig te wisselen van laarzen.
  • - Laat uw laarzen optijd onderhouden door een schoenmaker. De zolen en hakken krijgen nogal wat te verduren en vragen om onderhoud.

Meten

Hoe weet ik welke kuitmaat ik nodig heb?

Gebruik daarvoor onze kuitmaat calculator.

Vallen jullie laarzen groot of klein?

Onze laarzen vallen goed op maat.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze opnieuw binnen?

Nee helaas niet. Wij laten de modellen een keer per seizoen maken. Op is op. Wellicht is er een ander model nog wel in uw maat?

Overige vragen

Ik ontvang 2x een email van jullie. Heb ik twee keer besteld?

Nee, u ontvangt een bestelbevestiging en een factuur. Dit zijn twee verschillende emails.

Kan ik jullie bellen?

Jazeker, op +31 (0)514-563560 tijdens kantooruren. Wij spreken Nederlands, Engels en Duits. Dus geen Frans helaas.

De website accepteert mijn wachtwoord niet.

Waarschijnlijk heeft u nog geen account bij ons.
Klik op "account aanmaken" om deze te maken.

Kan ik met jullie chatten?

Jazeker, tijdens kantooruren vindt u rechtsonderin een live chat knop.

Kan ik de laarzen ook komen passen?

Jazeker, zie hiervoor deze pagina.