BETALEN
-
Kan ik ook achteraf betalen?
Nee, dit is niet mogelijk maar u kunt wel met Creditcard betalen. Dit bedrag wordt dan pas later van uw rekening geschreven.
-
Kan ik ook in termijnen betalen?
Nee, dat is bij ons niet mogelijk.
-
Op welke manieren kan ik betalen?
Afhankelijk van het land waar u woont kunt u betalen via iDeal, Paypal, Creditcard, Giropay, Bankoverboeking, Sofortbanking en MisterCash/Bankontact.
VERZENDEN
-
Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, wij verzenden gratis.
-
Hoe lang duurt de levering?
Wij versturen maandag t/m vrijdag om 14.00 uur.
Uw levering duurt:
- Nederland en België: 1 werkdag
- Duitsland & Denemarken: 2 werkdagen
- Frankrijk en Engeland: 3 werkdagen
- Polen, Finland & Zweden: 4 werkdagen
-
Aan welke landen leveren jullie?
Momenteel leveren wij aan Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Denemarken, Duitsland & Oostenrijk.
HERROEPINGSRECHT / TERUGSTUREN
-
Hoe werkt terugsturen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Meld uw retour of omruiling aan via: https://jilsen.shipping-portal.com/
U ontvangt direct een gratis retourlabel.
Wilt u omruilen? Plaats dan een nieuwe bestelling via de website.
KLACHTEN
-
Klachtenregeling WebwinkelKeur
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen via ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
VRAGEN OVER ONZE LAARZEN
-
Ik draag steunzolen, kan het voetbed uit de artikelen?
Nee, maar er zit een plakzool in die verwijderd kan worden. We adviseren een schoenmaat groter te kopen.
-
Kunnen de laarzen makkelijk vermaakt worden?
Ja, bij een goede schoenmaker.
-
Ik heb kuitmaat 54 cm of groter, passen jullie laarzen mij?
Nee, wij hebben helaas geen laarzen voor u.
-
Ik heb dikke enkels / dikke voeten, passen jullie laarzen mij?
Kies bij voorkeur voor model Anna of Nayla.
-
Mijn maat is uitverkocht, komt deze opnieuw binnen?
Nee helaas niet. Op is op. Wellicht is er een ander model nog in uw maat beschikbaar.
-
Hoe blijven mijn laarzen mooi?
- Behandel met beschermingsspray voor leer of nubuck voor gebruik en herhaal dit regelmatig.
- Gebruik bij voorkeur blanke schoenpoets. Gekleurde poets alleen bij lichte beschadigingen.
- Wissel regelmatig van laarzen zodat het leer kan ademen.
- Laat uw laarzen op tijd onderhouden door een schoenmaker.
METEN
-
Vallen jullie laarzen groot of klein?
Onze laarzen vallen goed op maat.
-
Hoe weet ik welke kuitmaat ik nodig heb?
Bekijk hiervoor ons maatschema.
OVERIGE VRAGEN
-
Kan ik jullie bellen?
Jazeker, op +31 (0)514-563560 tijdens kantooruren. We spreken Nederlands, Engels en Duits (geen Frans).
-
Kan ik met jullie chatten?
Jazeker, tijdens kantooruren vindt u rechtsonderin een live chat knop.
-
Kan ik de laarzen ook komen passen?
Jazeker, zie hiervoor deze pagina.